Overstappen naar Kliksafe?
We helpen je graag een handje. Volg de stappen hieronder.
Stap 1: Controleer je contract
Controleer, voordat je een aanvraag doet bij Kliksafe, je huidige contract.
Let op:
- De contractduur
- De opzegtermijn
- Eventuele afkoopsommen
Voorkom zo dat je dubbele abonnementskosten hebt, of dat je onnodig lang zonder internet en/of telefonie zit tijdens de overstap. Let erop dat voorwaarden per aanbieder verschillen.
Stap 2: Vraag je abonnement aan
Vraag nu het abonnement van je keuze aan. Hier vind je ons aanbod.
Je kunt je huidige telefoonnummer behouden.
Heb je vragen, of wil je het abonnement liever telefonisch aanvragen, bel dan met ons klantcontactcentrum.
Stap 3: Controleer beëindiging huidige contract
Controleer altijd of je contract bij je huidige provider is opgezegd.
Neem je diensten bij KPN af, dan is de kans groot dat KPN aangeeft dat wij het abonnement al voor je hebben opgezegd. Als ze dit aangeven, gaat de opzegging goed.
Welkom bij Kliksafe, de beste filteraar van Nederland!
Antwoord op je vraag niet gevonden?
Snel antwoord via de chat
Wij zijn op werkdagen van 9:00-20:00 uur, en op zaterdag van 9.00-12.00 uur bereikbaar via de chat
Klik rechtsonder op ‘Chat’.