MijnKliksafe Webmail Bestel direct

Overstappen naar Kliksafe?

We helpen je graag een handje. Volg de stappen hieronder.

Stap 1: Controleer je contract

Controleer, voordat je een aanvraag doet bij Kliksafe, je huidige contract.
Let op:

  • De contractduur
  • De opzegtermijn
  • Eventuele afkoopsommen

Voorkom zo dat je dubbele abonnementskosten hebt, of dat je onnodig lang zonder internet en/of telefonie zit tijdens de overstap. Let erop dat voorwaarden per aanbieder verschillen.

Stap 2: Vraag je abonnement aan

Vraag nu het abonnement van je keuze aan. Hier vind je ons aanbod.
Je kunt je huidige telefoonnummer behouden.
Heb je vragen, of wil je het abonnement liever telefonisch aanvragen, bel dan met ons klantcontactcentrum.

Stap 3: Controleer beëindiging huidige contract

Controleer altijd of je contract bij je huidige provider is opgezegd.

Neem je diensten bij KPN af, dan is de kans groot dat KPN aangeeft dat wij het abonnement al voor je hebben opgezegd. Als ze dit aangeven, gaat de opzegging goed.

Welkom bij Kliksafe, de beste filteraar van Nederland!

Antwoord op je vraag niet gevonden?

Bellen met de klantenservice

Wij zijn op werkdagen van 9:00-20:00 uur, en op zaterdag van 9.00-12.00 uur telefonisch bereikbaar op:

0341 274 999

Snel antwoord via de chat

Wij zijn op werkdagen van 9:00-20:00 uur, en op zaterdag van 9.00-12.00 uur bereikbaar via de chat

Klik rechtsonder op ‘Chat’.

Wil je liever een e-mail sturen?

Dat kan altijd. Stuur je mail naar:

kcc@kliksafe.nl