Neem contact op

Service

Effectief en veilig internet op school, dat moet zorgeloos en snel. De dienstverlening van Kliksafe begint bij de levering en de installatie. Ook beheren en monitoren wij het systeem, en zorgen dat het up-to-date blijft.

 

service

Installatie

We voeren installaties zo uit dat leerlingen en personeel daar zo min mogelijk hinder van ondervinden. Dit doen we door een goede voorbereiding, duidelijke planning en een professionele installatie. In overleg met school, of de IT-leverancier.

Service en beheer

Als Kliksafe is geïnstalleerd op school, is het belangrijk om het systeem blijvend te monitoren en up-to-date te houden. Daar zorgen wij voor, zonder dat school er iets van merkt. Ook ondersteunen wij waar nodig bij het aanpassen van instellingen of bij het doorvoeren van wijzigingen. Dit gebeurt op afstand of ter plaatse.

Onze services

Serviceniveau
Het serviceniveau bepaalt op welke dagen en tijdstippen de school supporttoegang heeft.
Updates
Software-updates zorgen voor nieuwere technologie of nieuwe functionaliteit. Content-updates zorgen dat de filters bijgewerkt worden op basis van de laatste informatie.
Monitoring updates
Wij controleren of de installatie van school up-to-date blijft.
Back-up en restore service
Wij zorgen voor back-up van installaties, en indien nodig zetten we na een storing de laatste back-up terug.
Remote service
Wij kunnen vanuit ons kantoor installatie-instellingen aanpassen. Het remote serviceniveau bepaalt het maximaal aantal uur dat we op afstand gratis ondersteuning bieden.
Onsite service
Als de school er de voorkeur aan geeft dat we op locatie ondersteunen, is dat altijd mogelijk. Dit wordt gefactureerd op uurbasis.
Monitoring en rapportage security
Met deze service monitoren wij de installatie van school op afstand. Hierover ontvangt de school periodiek rapportages.

 

Serviceniveaus

De school kan kiezen uit drie verschillende serviceniveaus

Elementen
Bronze
Silver
Gold
Servicedeskondersteuning
prio 1 en 2 meldingen
Ma t/m vr
8.00-17.00 uur
Ma t/m za
6.00-20.00 uur
Onbeperkt
7 x 24 uur
Toegang tot telefonische support
buiten SLA-uren
Tegen betaling Tegen betaling
Software-updates
Back-up service
Remote service:
– Support
– Wijzigingen
Nacalculatie Nacalculatie Nacalculatie
– Klantverzoeken
Nacalculatie Nacalculatie Nacalculatie
On site service
Nacalculatie Nacalculatie Nacalculatie

 

Vragen? Neem gerust met ons op.

noah