Hoe kunnen we je helpen?
Home Internet en Wifi
Internet en Wifi
Overig
Kunnen jullie me helpen met portforwarding of een proxy instellen? Wat is mijn IP-adres? Websites laden traag. Wat kan ik doen?Internet en Wifi
Apparatuur
Kunnen jullie me helpen met portforwarding of een proxy instellen? Hoe plaats ik een FRITZ!Repeater in huis? Hoe log ik in op de FRITZ!Box? Mag ik een eigen modem kiezen en hoe stel ik die in? Mijn modem moet retour. Hoe doe ik dat?Internet en Wifi
Glasvezel
Hoe plaats ik een FRITZ!Repeater in huis? Mijn omvormer (ONT) wordt binnenkort geplaatst. Wat moet ik doen? Kan ik mijn modem laten installeren door een monteur? Mag ik een eigen modem kiezen en hoe stel ik die in? Hoe annuleer ik mijn nieuwe order? (Herroepingsformulier) Wat betekenen de lampjes op mijn FRITZ!Box? Hoe worden glasvezel vastrechtkosten in rekening gebracht? Ik heb slechte wifi of geen bereik, wat kan ik hieraan doen? Hoe schakel ik de wifi uit en aan met een tijdschakelaar?Internet en Wifi
DSL
Hoe plaats ik een FRITZ!Repeater in huis? Mijn DSL verbinding is traag, hoe komt dat? Kan ik mijn modem laten installeren door een monteur? Mag ik een eigen modem kiezen en hoe stel ik die in? Ik heb slechte wifi of geen bereik, wat kan ik hieraan doen? Hoe schakel ik de wifi uit en aan met een tijdschakelaar? Kan ik mijn DSL verbinding zelf installeren? Heeft mijn DSL verbinding na het aansluiten direct de maximale snelheid? Wat betekenen de lampjes op mijn FRITZ!Box?Antwoord op je vraag niet gevonden?
Bellen met de klantenservice
Wij zijn op werkdagen van 9:00-20:00 uur, en op zaterdag van 9.00-12.00 uur telefonisch bereikbaar op:
Snel antwoord via de chat
Wij zijn op werkdagen van 9:00-20:00 uur, en op zaterdag van 9.00-12.00 uur bereikbaar via de chat
Klik rechtsonder op ‘Chat’.