
Kliksafe op de Familiedagen
Op 29, 30 & 31 oktober zijn ze er weer: De Familiedagen in...
Yes, we hebben een vernieuwde website! Een nieuwe uitstraling, samen met een flink aantal verbeteringen zorgen voor een fijnere gebruikerservaring. In deze blog lees je wat er is veranderd (en wat hetzelfde blijft).
Overzicht:
Veel klanten gebruiken de website als tussenstap om naar de Webmail of MijnKliksafe te gaan. Deze links vind je nog steeds op de vertrouwde plek: rechtsboven, in het menu.
Op deze pagina vind je nu al onze producten voor online veiligheid in een handig overzicht. Dit overzicht helpt nieuwe en bestaande klanten in één oogopslag te zien hoe hun online veiligheid aangevuld kan worden.
Als je met de muis over een menu-item beweegt, vouwt het submenu uit. Dit venster laat uitgebreidere opties zien. Ook zijn er extra kaartjes toegevoegd met veelgebruikte links, zoals het downloaden van Teamviewer, of het doen van een postcodecheck. Elk item toont ook een korte beschrijving. Zo zie je makkelijk waar de pagina over gaat.
We hebben hard gewerkt aan het verbeteren van de klantenservice. De vorige klantenservicepagina bleek lastig te navigeren. Ook wilden we het delen van een link met onze klanten versimpelen. Op de nieuwe klantenservice klik je eenvoudiger van vraag naar vraag, omdat de hoofd- en deelcategorieën altijd aan de linkerkant van het scherm blijven. Op je smartphone blijft de inhoudsopgave altijd onderaan je scherm ‘zweven’.
De meldingenpagina over onderhoud, storingen en werkzaamheden is ondergebracht bij de kop ‘Klantenservice’. De iconische oranje notificatie is minder afleidend voor de bezoeker die niet zoekt naar een mededeling. Daarbovenop kan per melding de notificatie uitgezet worden. Hierdoor kunnen we meldingen langer op de website laten staan, of meldingen plaatsen die geen notificatie vereisen.
Zoeken naar informatie op de website is flink verbeterd. Je kunt nu zoekresultaten filteren per onderdeel: dus je kunt zoeken naar een blogartikel, pagina, of klantenserviceartikel. Daarnaast geeft het zoekvenster automatisch mogelijke resultaten weer. Nog een handige functie: als je op de klantenservicepagina gebruik maakt van de zoekfunctie, toont deze ook alleen klantenservicevragen. Dat is wel zo handig.
Onze blogs en het blogoverzicht is getransformeerd tot een prachtige kennisbank. We schrijven over mediaopvoeding, laten experts en echte gezinnen aan het woord. Je kunt binnenkijken bij Kliksafe en onze medewerkers leren kennen. Ook schrijven we over online risico’s en er zijn technische blogs, voor de gevorderde internetgebruiker ;-).
Naast alle verbeteringen nemen we met de nieuwe website ook afscheid van oude onderdelen, zoals het videoportaal. We hebben gemerkt dat er steeds minder interesse was in het videoportaal. Er zijn steeds minder bezoekers en videoaanvragen, waardoor we besloten hebben het niet mee te nemen naar de nieuwe site. Vaker kiezen mensen voor het kijken naar video’s met de beperkte modus van YouTube, of ze kijken beelden via vertrouwde streamingdiensten.
We hopen dat je met al deze verbeteringen informatie sneller zult vinden, en met de nieuwe klantenservicepagina sneller en beter geholpen wordt. Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, dan zitten we voor je klaar!
PS Onze nieuwe teampagina al gezien?
Geef een reactie